Πες μου αν θέλεις κάτι

Πες μου αν θέλεις κάτι

Πες μου αν θέλεις κάτι
Πες μου κάτι, κάτι απλό μα αληθινό
Πες μου έχω ξεχάσει πως σε λένε
και που μένεις θηλυκό

Πες μου αν θέλεις κάτι
έστω ένα κάτι
Πες μου αν θέλεις κάτι
Κάτι ωραίο κάτι απλό μα αληθινό
Και ‘γω μπορώ ναι εγώ μπορώ
να σου δώσω αγάπη

Πες μου δεν το βλέπεις
πως φοβάμαι το σκοτάδι στο κενό
για ποια επανάσταση μιλάμε
που προσπαθώ όρθιος να σταθώ

Published in: on Φεβρουαρίου 11, 2010 at 10:13 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://astrofuteutis.wordpress.com/2010/02/11/%cf%80%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd-%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%ba%ce%ac%cf%84%ce%b9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

