Ένας απάτσι στα pubs

1. Γελάς, που και που χαχανάς
Και την ώρα περνάς
Στα pubs νυχτογυρνάς
Και γνωστούς συναντάς.

Αργά να τρως τ’ αγγούρι
Μπας και σου φέρει γούρι
Τα ζωδιακά να τα μάθεις απ’ έξω
Πάει καλά κι ο Morrison ο Jim
Στης μόδας τα μπλου τζιν.

Μου σηκώνεσαι, μωρό μου
Με μουσική στερεοφώνου…

Επαναστάτες, αναρχικοί
Ροκάδες, φρικιά, όλοι μαζί

Μην καρφωνόμαστε, μωρό μου
Θ’ ανοίξω μαγαζί δικό μου…

2. Μαλλιά άφησες μακριά
Κόντρα στη μαμά
Μετά, θα τη βολέψεις κι εσύ
Όπως όλα τα παιδιά.

Πάλι καλά που οι μπάτσοι
Μας θεωρούν απάτσι
Και μας μαζεύουν που και που
Στα κρατητήριά τους.

Κι οι φυλακές, γεμίσανε κι αυτές
Για να ‘χεις και να λες:
Στην μπάντα η ζωή πεθαίνει
Κι η μουσική μου αφήνει γένι!…

Επαναστάτες, αναρχικοί
Ροκάδες, φρικιά, όλοι μαζί
Μην καρφωνόμαστε, μωρό μου
Το μαγαζί είναι δικό μου…

Published in: on Φεβρουαρίου 25, 2010 at 9:46 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://astrofuteutis.wordpress.com/2010/02/25/%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%ac%cf%84%cf%83%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b1-pubs/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

