Οτι σκοτώνεις είναι δικό σου για πάντα

Σε θαβω και κλαιω κουρασμενη φωτια
Το ξερω πως φταιω που δεν υπαρχεις πια
Μα τωρα μπορω να σωπαινω μπορω να γελαω
μπορω να πεταω με δυο σπασμενα φτερα
μπορω να πεταω με δυο διαλυμενα φτερα
να σ΄ αγαπαω κι ας μην υπαρχεις πια

Μπορω να σε βλεπω
Μπορω να σ΄ ακουω
Μπορω να σ΄ αγγιζω
Κι ας μην υπαρχεις πια

Σαν πεφτει η νυχτα ολα γλυκαινουν στην ψυχη μου
γινονται οι φοβοι μου χαρουμενα σκιαχτρα
στηνουν χορο μες το θεορατο κελι μου
μου τραγουδαει μια ξεκουρδιστη μπαντα

ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Σε θαβω και κλαιω ξοδεμενη φωτια
Το ξερω πως φταιω που δεν υπαρχεις πια
Μα τωρα μπορω να θυμαμαι μπορω να ξεχναω
μπορω να πεταω με δυο σπασμενα φτερα
να σ΄ αγαπαω κι ας μην υπαρχεις πια

Μπορω να σε φτανω
Μπορω να σε χανω
Μπορω να σ΄ αγγιζω
Κι ας μην υπαρχεις πια

Σαν πεφτει η νυχτα ολα γλυκαινουν στην ψυχη μου
γινονται οι φοβοι μου χαρουμενα σκιαχτρα
στηνουν χορο μες το θεορατο κελι μου
μου τραγουδαει μια ξεκουρδιστη μπαντα

ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ …

Published in: on Ιουνίου 8, 2010 at 6:08 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://astrofuteutis.wordpress.com/2010/06/08/%ce%bf%cf%84%ce%b9-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%84%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

