Πάει

Ο Φυτευτης πενθει. Αφιερωνω αυτό το τραγουδι στον φιλο μου που αν και 16 μολις χρονων μας την εκανε για αλλου! Καλο σου ταξιδι και προσεχε βρε αγορι μου στα μονοπατια του ουρανου!

Στον Νικολα από Καλυμνο

Πάει
Μακριά μου πια πετάει
Η αγάπη μου ζητάει
Καινούργιους ουρανούς

Σκάει
Η καρδιά μου και διψάει
Και κλαίει και τραγουδάει
Για όσα δεν ξέρει ο νους

Ξεσπάει
Ο χειμώνας και γελάει
Στα δίχτυα του κρατάει
Μια άνοιξη χλωμή

Πάει
Η αγάπη και ξεφτάει
Ποιος ξέρει που γυρνάει
Σε ποια αγκαλιά θρηνεί

Σωπαίνουν τα πουλιά κι η θλίψη μου στεγνή παρακαλάει
Δυο τρία δάκρυα μου ζητάει να δροσιστεί
Εγώ που έχτισα μια φυλακή από ουρανό και στάχτη
Ξύπνησα κι η αγάπη μου δεν ήταν πια εκεί

Published in: on Νοέμβριος 7, 2010 at 2:42 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://astrofuteutis.wordpress.com/2010/11/07/%cf%80%ce%ac%ce%b5%ce%b9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

